20 Mart 2015 Cuma

Mixtape: Soul Rising

İlk post'uma bir mixtape ile başlıyorum.
Aklıma estiğinde evde özel listeler yaparım, o anki moduma, ruh halime göre özel şarkılar seçip kendimce karma bi albüm hazırlarım ve ne zaman o şekilde hissetsem açar baştan sona dinlerim. E bunu neden sizlerle paylaşmayayım dedim ve geçenlerde yapmış olduğum ve "Soul Rising" adını verdiğim, bana hem huzur veren, hem mutsuz, hafif depresif anlarımda sık sık dinleyerek zaman zaman bana hayatı sorgulatan ama bir o kadar da güç veren bazı şarkıları toparlayarak bir playlist hazırladım. Genel olarak R&B ağırlıklı bir liste oldu, e benden de başka birşey beklenemez zaten..
Listede bulunan şarkılara bir göz atalım:





Christina Aguilera-  Lotus (Intro)

TinasheWildfire

Frank OceanPink Matter

Michael JacksonHuman Nature

Jhene AikoSpotless Mind

Emmy RossumSlow Me Down

Colbie CaillatCircles

ColdplayMagic

SZAJulia

TinasheAquarius

RihannaGet It Over With


İndirmek isteyenlere: Soul Rising



Yukarıda da bahsettiğim gibi ben bu playlisti ruhsal olarak çöküntüde olduğum bir zamanda hazırlamıştım. İlla ki sizin de öyle olmanız gerekmiyor tabi ki parçalardan zevk alabilmek için; ama eğer ki sizde hayatınızda sizi rahatsız eden, canınızı sıkan herhangi birşeyden ötürü yalnız veya kötü hissediyorsanız bu şarkılar size de bana verdikleri gibi umut versinler.
Müziksiz kalmayın.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder