20 Mart 2015 Cuma

Tanışma Faslı

Herkese merhaba!

Blogumu ne amaçla kullanacağım faslına geçmeden önce ben kimim merak edenlere kısa bir özet geçeyim.
Adım Pamir Saraçoğlu. Haliç Üniversitesi'nin Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümü mezunuyum. Müzisyenim. 3 Sene boyunca rapper Ege Çubukçu ile sahne aldım, kendisine sahnesinde eşlik ettim, vokal yaptım. Şimdi de kendi kariyerime odaklandım, yepyeni bir single çıkardım "Sevimli Tehlikeli" adında  romantik komedi bir filmin soundtrack'i için. Şarkımı dinlemek isteyenler buradan ulaşabilirler; "Been So Long".  Müzikle uğraşanlar bilir, icra etmek işin görünen kısmıdır ama görünmeyen kısmında senelerce kendi kendimize biriktirdiğimiz büyük bir hazine bulunur. Müzik hazinemiz. En değerli varlığımız, malımız, vasiyetimizdir bizim. Müzikten beslenir, müzik için yaşarız.

Blogger sitesini kullanmayı pek sevmiyorum ama şimdilik sizlerle buradan müzikle ilgili fikirlerimi, hem kendim hem de sizler için hazırladığım mixtape'lerimi, kendi şarkılarımı ve müzik ile ilgili aklıma gelen, sizlere aktarmak, önermek istediğim her türlü şeyi paylaşacağım. Senelerin müzik birikimini bu şekilde değerlendirerek hem boş zamanlarımı bir parça doldurmuş olacağım hem de beni tanıyan/tanımayan herkese kendi müzik zevkim hakkında bir fikir vermiş olacağım.


Bana diğer sosyal medya kanallarından ulaşmak isterseniz:

Twitter
YouTube
About.Me
Facebook
Soundcloud
Vimeo
Google+
Instagram: pamsaracoglu


İyi dinlemeler.
Ne yapın edin ama asla müziksiz kalmayın ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder