31 Aralık 2015 Perşembe

2015'de En Çok Dinlediğim Şarkılar

 

 Herkese merhaba! 2015'in son gününde hatta şu dakikalarda 2016'nın ilk saatlerinde hemen sizlere mini bir liste hazırlayayım dedim. Yeni yıla girilen günler nedense benim için çok özel olmadı hiçbir zaman ama adettendir geride bıraktığımız senenin en iyilerini hep konuşuruz değil mi? Ben de liste, satış, popülerlik kulvarlarını kıstaslamadan sadece kendi zevkime hitap eden,  çıkış tarihi 2015 olmasa da bu sene en çok severek dinlediğim birkaç parçayı sizlerle paylaşmak istedim.
  Sağlık ve mutluluk bariz olduğu için ben sizlere daha da, bollllcaanaa müzikli ve hayalleriniz her ise onu gerçekleştirdiğiniz bir sene diliyorum. Müziksiz asla ama asla kalmayın! İyi seneler! 


Lana Del Rey-High By The Beach
Beyoncé-7/11
Majid Jordan-My Love (feat. Drake)
Fetty Wap-Trap Queen
Ellie Goulding-Love Me Like You Do 
Enrique Iglesias-El Perdon (feat. Nicky Jam)

 Hoşgeldin..

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder